dinsdag 16 september 2014

Rare boontjes



Paarse boontjes had ik tot gisteren nog niet in handen gehad. Maar mijn vader, een fervente hobbykok en tuinierder, wist me te zeggen dat ze wel weer groen werden tijdens het koken. Ik was er toch niet zeker van. Tot ik deze ochtend onderstaand berichtje van collega Elke van het stadsarchief kreeg, samen met drie foto's. En die wil ik jullie niet onthouden!












Als “klant” van de biopakketten was ik erg opgetogen bij de eerste tas die we gisteren kregen. Thuis zijn we er onmiddellijk ingevlogen en toverden we in een mum van tijd een heerlijke, helemaal biologische en veganistische maaltijd op tafel. Als bijlage drie fotootjes (“klaar voor de actie” – “stoombad” – “ten aanval”).

Een tevreden collega,
Elke
archief












Geen opmerkingen:

Een reactie posten